التخطي إلى المحتوى الرئيسي

مجرد حلم

أشكتشات حُب


مجرد حلم :

مدخل~/...{ كل البشر [ عباقره ] ! ولكنك إنْ قُمتَ بـ تقييم السمكه على أدائها في تسلق الأشجار .. لـ عاشت حياتها كلها معتقده أنها غبيه : / ! * آينشتاين . }
!:.
فجأه لقيتها بتبص ليا ../كالعاده/ و بتشاورلي
كلمتها و كلمتنى و قولتيلها "تعالى"
نزلت .. اه اصلها كانت (واخده) تاكسى
و قالتلى يا حبيبى
مع انى مش حبيبها
ثم قبلتنى
من على شفتاى
( لا وسعت اووى كدا ) O.o
ثم قبلتنى على خدى
( أيواً كدا تمام )
قلتلها ازيك عامله ايه وحشتنينى اووى

و بعد كدا أتصالات بنت الكلب باعتت ليا رساله الساعه 5:30 الفجر
ملحقتش اكمل الحلم ولاد الجزمه
كنت عايز اقولها هاتى رقمك أصلها كانت فودافون.
 !:.

 مخرج~/...{ أنا إنّ مُت يا صديّقي لا أريدُ دموعاً ... بل دُعاء . }

تعليقات

إرسال تعليق

What's on your mind?

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الحالة الرابعة

هي بالفستان الي فوق الركبة بحاجات بسيطة، واسع شوية كتير من تحت وضيق شوية كتير من فوق-زي موضة الستينات ..، وبنرقص مع بعض على مزيكا (انا لحبيبي) وبنضحك بصوت اعلي من المزيكا العالية ع ضوء الشمس اللى ضارب ف عنينا.

.-*-.: بــ الله ـسم الـرحـ م ــن الرحيـم :.-*-.

أنا هنا علشان أكتب أنا هنا علشان تسمعنى أصلا لو مسمعتنيش مش مهم المهم أن ممكن فى يوم من الايام يجى حد و يسمعنى أنت هنا داخل مدونتى " فمرحبا بك دائما "

الحالة الثالثة

وقتها كان المكان غير المكان ، والسما غير السما ، الكون تقريباً كان غير الكون.. مختلف ، الوانه زاهيه ورائحة فانيليا-اللى بنحبها- ف كل مكان، ورغم الزحمة إلا اننا كنا لوحدينا-مش حاسين بحد، كأن الكون بطّل لفّ والجاذبية قالت لنيوتن انت غلطان ..، ومع اول نظرة، واول مسكة ايد، واول انا معجب بيكي كل شئ وقّف مكانه، وانتهى.